Προσέγγιση TEACCH - Βασικές αρχές και μέθοδοι της δομημένης διδασκαλίας για τα άτομα στο φάσμα του Αυτισμού
- Σ. Μαυροπούλου, Επίκουρος Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Στόχος του κεφαλαίου είναι η παρουσίαση των βασικών αρχών και μεθόδων της προσέγγισης TEACCH για την εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό στο σχολικό περιβάλλον.
Το πρόγραμμα TEACCH ιδρύθηκε τη δεκαετία του '70 από τον καθηγητή ψυχιατρικής Eric Schopler, τον οποίο διαδέχτηκε ο καθηγητής Gary Mesibov.
- Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ.