Διάγνωση και αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών του δημοτικού σχολείου (Ανάγνωση, Ορθογραφία, Δυσλεξία, Μαθηματικά)
Κωνσταντίνος Δ. Πόρποδας, Καθηγητής Ψυχολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου Γνωστικής Ανάλυσης της Μάθησης, Γλώσσας και Δυσλεξίας
Σκοπός του εγχειριδίου αυτού είναι να συμβάλει στην επιστημονική επιμορφωτική ενημέρωση των εκπαιδευτικών και στελεχών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το θέμα των μαθησιακών δυσκολιών.
- Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο, εδώ.