Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Νέος Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας.

Ο νέος Πίνακας [12/2017] με τον οποίο καθορίζονται τα ποσοστά αναπηρίας για κάθε πάθηση ή βλάβη ή σωματική ή ψυχική ή πνευματική εξασθένηση ή η συνδυασμένη εμφάνιση τέτοιων παθήσεων ή βλαβών ή εξασθενήσεων, καθώς και οι υποτροπές αυτών, είναι διαθέσιμος εδώ.

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Εκδηλώσεις

Τελευταία Νέα

10/10/2019
Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΕΠΥ - ΕΚΠΑ 2019-2020
21/08/2019
Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
12/05/2019
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση"
07/01/2019
Boarding Pass στον Aυτισμό
30/09/2017
Ανακοίνωση Επιμορφωτικού σεμιναρίου - "Εκπαίδευση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια και εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες"

Πρόσφατα Άρθρα

3η Δεκέμβρη - Παγκόσμια και Εθνική Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία
01/12/2020

Δέκα δηλώσεις που θα βοηθούσαν στην κατάργηση του εορτασμού της 3ης Δεκέμβρη ως ημέρας των ατόμων με αναπηρία. Επειδή η αναπηρία και οι συνέπειές της είναι μαζί μας καθημερινά και ολόκληρο το χρόνο!

Δρ. Αριστείδης Χαρούπιας, Σχολικός σύμβουλος ειδικής εκπαίδευσης 1ης Περιφέρειας Νομαρχίας Αθηνών, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

15 Νοεμβρίου 2018 - Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικοθεραπείας
02/11/2020

«Η Μουσική με Συν-κινεί» είναι η θεματική ενότητα της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικοθεραπείας 2018. Ένα θέμα που συνδέεται τόσο με τα συναισθήματα που προκαλεί σε όλους μας η μουσική όσο και με τη σωματική κίνηση η οποία προκαλείται αυθόρμητα με τη μουσική. 

Οι μουσικοθεραπευτές ως ειδικοί στο χώρο της μουσικής στην υγεία θα οργανώσουν παρουσιάσεις, δράσεις, δημιουργικά και αναζωογονητικά εργαστήρια, με ελεύθερη συμμετοχή για το κοινό. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιούνται την εβδομάδα πριν ή μετά από την 15η Νοεμβρίου.

  • Περισσότερες πληροφορίες για τις εκδηλώσεις που θα γίνουν στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες εδώ.

Εγκύκλιος για την έγκριση Παράλληλης Στήριξης 2020 – 2021
05/06/2020

Εκδόθηκε η εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών:

  1. για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης,
  2. για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και
  3. για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2020-2021.

 

περισσότερα

Εγκύκλιος: Πώς θα γίνει η γραπτή και πώς η προφορική εξέταση υποψηφίων με αναπηρίες στις πανελλαδικές
05/06/2020

Εκδόθηκε σήμερα από το τμήμα Α΄ της διεύθυνσης εξετάσεων και πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘ, η αναλυτική εγκύκλιος για τις Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η οποία είναι διαθέσιμη, εδώ.

Όπως είναι γνωστό οι υποψήφιοι/ες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εξετάζονται προφορικά ή γραπτά, κατά περίπτωση, ανάλογα με τις δυνατότητές τους σύμφωνα με τις διατάξεις της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης. Ειδικότερα: α) Όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις της περίπτωσης (i) του εδαφίου β και του εδαφίου γ της παραγράφου 1 του άρθρου Μόνο της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης εξετάζονται μόνο γραπτά στο ίδιο εξεταστικό κέντρο στο οποίο εξετάζονται και οι υπόλοιποι/ες υποψήφιοι/ες του Λυκείου στο οποίο υπέβαλαν Αίτηση-Δήλωση, σε ξεχωριστή αίθουσα και ο χρόνος εξέτασής τους μπορεί να παραταθεί με απόφαση της Λυκειακής Επιτροπής, βάσει των διατάξεων του εδαφίου γ της παραγράφου 3 του άρθρου Μόνο της ως άνω ΥΑ και των οδηγιών που περιέχονται στην ανωτέρω 1 σχετική εγκύκλιό μας. Ο χρόνος παράτασης της γραπτής εξέτασης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 30΄ λεπτά. Συγκεκριμένα εξετάζονται μόνο γραπτά οι υποψήφιοι/ες που:

  1.  έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και πάνω
  2. παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός)
  3. παρουσιάζουν προβλήματα επιληψίας
  4. παρουσιάζουν διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, εφόσον στη γνωμάτευση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή των ΚΕΔΔΥ ή των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠΔ) αναγράφεται ο γραπτός τρόπος εξέτασης.

– Για την υπαγωγή στις περιπτώσεις (i) και (iii) απαιτείται γνωμάτευση από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας) του ΕΦΚΑ. – Οι περιπτώσεις (ii) και (iv) πιστοποιούνται με γνωμάτευση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή των ΚΕΔΔΥ ή των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠΔ), στην οποία πρέπει να αναγράφεται ο γραπτός τρόπος εξέτασης. Για τη διαδικασία πιστοποίησης και την ισχύ των γνωματεύσεων των παραπάνω περιπτώσεων ισχύουν όσα έχουν αναφερθεί στην ανωτέρω 1 σχετική εγκύκλιό μας. Ανάμεσα στους οριζόμενους επιτηρητές θα ήταν χρήσιμο κάποιος/α να είναι εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ87.01(ΠΕ14) ή ΠΕ87.02(ΠΕ18.10), λόγω της αναπηρίας κάποιων υποψηφίων. β) Όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις του εδαφίου α και της περίπτωσης (ii) του εδαφίου β της παραγράφου 1 του άρθρου Μόνο της αριθμ.Φ.253/155439/Β6/16-12-2009 (ΦΕΚ 2544 Β΄) Υπουργικής Απόφασης εξετάζονται προφορικά στα Βαθμολογικά Κέντρα (ή στα παραρτήματα των Βαθμολογικών Κέντρων) ή στα Ειδικά Εξεταστικά Κέντρα βάσει των διατάξεων των εδαφίων α και β της παραγράφου 3 της ως άνω ΥΑ και των οδηγιών που περιέχονται στις ανωτέρω 1 και 2 σχετικές εγκυκλίους μας. Συγκεκριμένα εξετάζονται προφορικά μόνο οι εξεταζόμενοι/ες που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:

  1. είναι τυφλοί, σύμφωνα με το Ν.958/79 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
  2. έχουν κινητική αναπηρία τουλάχιστον 67% μόνιμη ή προσωρινή που συνδέεται με τα άνω άκρα,
  3. πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
  4. πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή,
  5. παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία ή
  6. παρουσιάζουν διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού, εφόσον στη γνωμάτευση των Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) ή των ΚΕΔΔΥ ή των Κοινοτικών Κέντρων Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων ή των Ιατροπαιδαγωγικών Κέντρων (ΙΠΔ) αναγράφεται ο προφορικός τρόπος εξέτασης.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

 

περισσότερα

Δυσλεξία – Ένοπλες Δυνάμεις - Αλλαγή Προεδρικού Διατάγματος
30/05/2020

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ

Προς την Πολιτική ηγεσία,

Επιστολή αιτήματος άμεσης τροποποίησης του Προεδρικού Διατάγματος (Σελίδα 228 [350], & Σελίδα 306 [252Α+Β, 254Α] του ΦΕΚ, ΦΥΛΛΟ 17, 27-1-2014), ώστε να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη και να επιτρέπεται όπως και πρώτα, οι δυσλεξικοί να υπηρετούν ως κανονικοί-μάχιμοι και ως αξιωματικοί στις ένοπλες δυνάμεις της Ελλάδας, που τους έχει ανάγκη. Συνεπακολούθως, πρέπει να γίνουν και οι αντίστοιχες αλλαγές στην προκήρυξη για την είσοδο των υποψήφιων φοιτητών σε όλες τις σχολές των ενόπλων δυνάμεων και σωμάτων ασφαλείας.

  • Η επιστολή είναι διαθέσιμη, εδώ.