Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Πρόσφατα Άρθρα

Συνάντηση ΠΕΕΠ με ΕΟΠΥΥ
23/01/2017

Για πρώτη φορά, η Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών (Π.Ε.Ε.Π) κλήθηκε σε ραντεβού με τον ΕΟΠΥΥ την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή!

Εκπρόσωποι της Ένωσης θα βρίσκονται εκεί αύριο Τρίτη 24/1/2017 στις 14.00 μ.μ, για  την προγραμματισμένη συνάντηση. Όσοι/ες επιθυμούν να στηρίξουν την προσπάθειά μας, μπορούν να παρευρεθούν.

Η Πρόεδρος, Πρυμίδου Θεοδώρα

Το υπερκινητικό σύνδρομο και η αντιμετώπισή του
21/01/2017

Αλβανόπουλος Γεώργιος, Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής

Τοζακίδης Ανανίας, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής

Στις μέρες μας αρκετά συχνά γίνεται λόγος για κάποιο υπερκινητικό παιδί που αναστατώνει την τάξη ή το οικογενειακό περιβάλλον δημιουργώντας προβλήματα. Με τη μελέτη αυτή επιχειρείται η αποσαφήνιση του υπερκινητικού συνδρόμου (Υ.Σ), ώστε να μη συνδέεται η διαταραχή αυτή με μια απλή υπερκίνηση ή άλλες διαταραχές, καθώς και η ορθή αντιμετώπισή του σήμερα.

Περιοδικό Θέματα Ειδικής Αγωγής, Τεύχος 23, Νοέμβριος 2003-Ιανουάριος 2004.

  • Η μελέτη είναι διαθέσιμη εδώ.

Πρωτάθλημα Νευρολογίας στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο
20/01/2017

Το καθιερωμένο, πλέον, Πρωτάθλημα Νευρολογίας πραγματοποιήθηκε για μια ακόμα χρονιά από το Τμήμα Λογοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο campus του Αμαρουσίου. Στο Πρωτάθλημα συμμετείχαν οι φοιτητές του τμήματος Λογοθεραπείας, στο πλαίσιο του μαθήματος «Βιοϊατρική θεώρηση νευρολογικών διαταραχών και διαταραχών σίτισης, πόσης και κατάποσης».

Οι φοιτητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και μετά από προετοιμασία εβδομάδων, ήρθαν στο πρωτάθλημα έτοιμοι να αγωνιστούν για τα έπαθλα που προσέφερε η σχολή. Παίζοντας με τις ειδικά διαμορφωμένες κάρτες, παντομίμα, taboo και ζωγραφομαχίες, οι φοιτητές κλήθηκαν να αναπαραστήσουν νευρολογικούς όρους όπως, νευρώνας, νευροδιαβιβαστής, ιδιοδεκτικότητα, αισθήσεις, ακοή, μαγνητική τομογραφία, τρίδυμο νεύρο, παρασυμπαθητικό σύστημα και πολλές άλλες.

Το πρωτάθλημα Νευρολογίας αποτέλεσε για τους συμμετέχοντες μια πολύτιμη εμπειρία η οποία συνδύασε τη διασκέδαση με τη γνώση. Επιπλέον, οι φοιτητές του Τμήματος Λογοθεραπείας άσκησαν την κριτική τους σκέψη και χρησιμοποίησαν τη φαντασία τους μέσα από μια εποικοδομητική και καινοτόμα εκπαιδευτική διαδικασία μάθησης.

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο προσφέρει πανεπιστημιακό πρόγραμμα σπουδών στην επιστήμη της Λογοθεραπείας BSc (Hons) Logopaedics σε συνεργασία με το Queen Margaret University. Πρόκειται για το πρώτο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Βρετανικού Πανεπιστημίου στη Λογοθεραπεία, που προσφέρθηκε στην Ελλάδα και το μόνο με ιστορία 20 ετών στην ελληνική ιδιωτική εκπαίδευση.

Περισσότερα στο www.mitropolitiko.edu.gr

Υπόμνημα της Π.Ε.Ε.Π σχετικά με τις συμβάσεις του ΕΟΠΥΥ
28/12/2016

Η Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών (Π.Ε.Ε.Π) στα πλαίσια της διαβούλευσης σχετικά με τη Σύμβαση Παροχής  Υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής- C.07-01 23-12-2016, έμεινε απέξω. Δεν κλήθηκε σε ραντεβού με τον ΕΟΠΥΥ τις τελευταίες ημέρες, όπως συνέβη με τις ειδικότητες των λογοθεραπευτών, εργοθεραπευτών και ψυχολόγων. Ο λόγος, όπως ειπώθηκε και παλαιότερα από την πλευρά σας είναι η «έλλειψη άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος των ειδικών παιδαγωγών».

  • Το υπόμνημα είναι διαθέσιμο εδώ.

Ανάγνωση και Νοητική υστέρηση
22/12/2016

Κωνσταντίνος Μπακιρτζής, Ειδικός Παιδαγωγός

Με δεδομένο ότι η μάθηση και η σωστή χρήση του γραπτού λόγου αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την εκπαιδευτική, κοινωνική και εργασιακή ένταξη και πρόοδο ενός ατόμου στην σύγχρονη κοινωνία, γίνεται φανερό ότι οποιαδήποτε δυσκολία στη μάθηση της ανάγνωσης η οποία δεν θα αναγνωρισθεί και δε θα αντιμετωπισθεί έγκαιρα και αποτελεσματικά είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει τη βασική αιτία για μια πιθανή εκπαιδευτική, κοινωνική και επαγγελματική περιθωριοποίηση του ατόμου.

Πολλοί άνθρωποι ακούγοντας τις λέξεις νοητική υστέρηση ή άτομο με νοητική υστέρηση κάτι γνωρίζουν ή έχουν ακούσει. Αν και υπάρχει όλο και αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτά τα άτομα και οι κοινωνίες ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο, εξακολουθούν ακόμη να υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό εσφαλμένες αντιλήψεις, υπεραπλουστεύσεις και άγνοιες για τα πραγματικά προβλήματα αυτών των ατόμων.

Το βιβλίο είναι διαθέσιμο  εδώ.