Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Πρόσφατα Άρθρα

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών - "Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία"
26/04/2017

Διοργάνωση: Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Αιτήσεις, από έως και 26 Μαΐου 2017.

Πρόκειται για ένα διετές εντατικό πρόγραμμα (150 μονάδες ECTS) με δύο υποχρεωτικές κατευθύνσεις:

  • Συμβουλευτική στην Ψυχική Υγεία/ Ψυχοθεραπεία
  • Συμβουλευτική στην Εκπαίδευση/ Σχολική Συμβουλευτική

Το πρόγραμμα βασίζεται στην «Συνθετική Προσέγγιση» με έναν ισχυρό «Υπαρξιακό» και «Πολιτισμικό/ Πολυπολιτισμικό» προσανατολισμό, εστιασμένο στην Ειδική Αγωγή/ Εκπαίδευση και στην Ψυχική Υγεία, με έμφαση στα ΑΜΕΑ και στα Άτομα Μειονοτήτων. Η εκπαίδευση γίνεται σε πέντε επίπεδα:

α) Βιωματικό επίπεδο : 40 ώρες (ένα έτος: 1 ώρα/εβδομάδα) «Ατομικής Συμβουλευτικής» προσωπικά για τον/την κάθε φοιτητή/τρια και 60 ώρες (ένα έτος: 1,5 ώρα/εβδομάδα) «Ομαδικής Συμβουλευτικής»,

β) Θεωρητικό επίπεδο : 10 θεωρητικά μαθήματα στο χώρο της «Συμβουλευτικής»,

γ) Εργαστηριακό επίπεδο : 3 εργαστηριακά μαθήματα «Τεχνικών Συμβουλευτικής Παρέμβασης» και σειρά εντατικών εξειδικευμένων «Σεμιναρίων Συμβουλευτικής» εφαρμοσμένου – εργαστηριακού χαρακτήρα,

δ) Ερευνητικό επίπεδο : 2 μαθήματα στις «Ποσοτικές και Ποιοτικές Μεθόδους Έρευνας» και «Διπλωματική Εργασία»,

ε) Πρακτικό επίπεδο : 1220 ώρες «Πρακτικής Άσκησης» με 120 ώρες «Ατομικής & Ομαδικής Εποπτείας».

Γραμματεία: Δευτέρα & Τετάρτη: 14:00 – 17:00, Παρασκευή: 17:00 – 21:00, Σάββατο: 12:00 – 16:00, Τηλ.: 24210-74831, e-mail: [email protected]

- Πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

  • Η προκήρυξη είναι διαθέσιμη εδώ.

Εγγραφές στο Κέντρο Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
31/03/2017

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την ένταξη νέων παιδιών στο Τμήμα Πρώιμης Εκπαιδευτικής και Θεραπευτικής Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – Μονάδα Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, για τη σχολική χρονιά 2017-2018.

Σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους παρέχουμε ένα πρότυπο ολιστικό πρόγραμμα που στοχεύει στην γνωστική ανάπτυξη, στη ψυχοσυναισθηματική ωρίμανση και αποσκοπεί στη σχολική και κοινωνική ένταξη.

Ειδικοί παιδαγωγοί στελεχώνουν τις τάξεις εφαρμόζοντας ομαδικά και εξατομικευμένα προγράμματα προσαρμοσμένα στο αναλυτικό πρόγραμμα προσχολικής αγωγής. Παράλληλα έμφαση δίνεται στην πλαισίωση των οικογενειών με ατομική και ομαδική συμβουλευτική στήριξη από την ψυχοκοινωνική υπηρεσία. Κατά τη διάρκεια του ολοήμερου εκπαιδευτικού προγράμματος γίνονται ατομικές & ομαδικές φυσικοθεραπείες, εργοθεραπείες, λογοθεραπείες, μουσικοθεραπείες, θεραπευτική κολύμβηση και διαθεραπευτικές παρεμβάσεις.

Το Πρόγραμμα εμπλουτίζεται με:

  • Αισθητηριακή ολοκλήρωση
  • ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση
  • Θεατρικό παιχνίδι
  • Διαδραστικά προγράμματα για την κοινωνικοποίηση των παιδιών.

Πραγματοποιείται τακτική ενημέρωση των γονέων για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και την πρόοδο των παιδιών.

Δεκτά γίνονται βρέφη και παιδιά έως 6 ετών με αναπτυξιακές / μαθησιακές δυσκολίες, ψυχοκινητική καθυστέρηση, βλάβες του ΚΝΣ (όπως εγκεφαλική παράλυση).

Η φοίτηση των παιδιών στο πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης της ΕΛΕΠΑΠ είναι ισότιμη με την φοίτηση σε οποιαδήποτε μονάδα ειδικής προσχολικής αγωγής (Ν.3699/08, άρθρο 32). Λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή) 8:00 έως 16:00. Τα παιδιά μεταφέρονται με ειδικά διαμορφωμένα σχολικά οχήματα.

Για περισσότερες πληροφορίες και κατάθεση αιτήσεων παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλ. 2310.318.218 & 2310.318.228, email: [email protected] 

Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό
28/03/2017

  • Ο Αυτισμός δεν κάνει «διακρίσεις». Μας αφορά όλους!

Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Κέντρο Παιδιού και Εφήβου», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (2/4) οργανώνει δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης σε Αθήνα-Χίο-Μυτιλήνη.

- Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

Ερευνητικό έργο του Τμήματος Παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Πειραιά
27/03/2017

Το Τμήμα Παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Πειραιά παρουσιάζει σημαντική ερευνητική δραστηριότητα, η οποία αποτελεί βασικό στοιχείο των σπουδών των φοιτητών στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο.

Πιο συγκεκριμένα:

► Σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας, το Τμήμα – με τη συμμετοχή φοιτητών - σχεδίασε Θεματικό Συμπόσιο με τίτλο "Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές: Ανάπτυξη Γνωστικών, Επικοινωνιακών και Κοινωνικών Δεξιοτήτων", υπό την εποπτεία του Επίκουρου Καθηγητή Αλέξανδρου-Σταμάτιου Αντωνίου και της Δρ. Γαρυφαλιάς Χαριτάκη, το οποίο θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του 7ου Πανελλήνιου Συνέδριου Επιστημών Εκπαίδευσης, “Εκπαίδευση χαρισματικών ατόμων στην Ελλάδα” μεταξύ 15-18 Ιουνίου 2017 στην Αθήνα.

► Ομάδες φοιτητών, τόσο των προπτυχιακών, όσο και του μεταπτυχιακού προγράμματος MA Special Educational Needs του Τμήματος, έχουν λάβει επιβεβαίωση για επτά (7) διαφορετικές μεμονωμένες επιστημονικές εισηγήσεις σε Θεματικό Άξονα "Διδακτική μεθοδολογία και εφαρμοσμένη παιδαγωγική" του προαναφερόμενου συνεδρίου.

► Δύο (2) διεθνείς δημοσιεύσεις φοιτητών του Τμήματος βρίσκονται υπό έκδοση στα επιστημονικά περιοδικά “Teaching and Teacher Education” και “Journal of Art and Social Sciences”.

Δείτε εδώ την αναλυτική παρουσίαση των εισηγήσεων-δημοσιεύσεων.

Περισσότερα στο www.mitropolitiko.edu.gr

Γραφικές, σχεδιαστικές και μαθηματικές δεξιότητες νηπίων με τάση προτίμησης δεξιού και αριστερού χεριού
16/03/2017

  • Μαρία Μητσιώρη, Ειδική νηπιαγωγός προσχολικής αγωγής
  • Γεώργιος Γρούϊος, Καθηγητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ
  • Ελένη Τσακιρίδου, Καθηγήτρια Εφαρμοσμένης Στατιστικής και Εκπαιδευτικής Έρευνας, ΠΤΔΕ-ΠΔΜ

Η προσχολική ηλικία θεωρείται κρίσιμη περίοδος για την ανάπτυξη ανώτερων γνωστικών λειτουργιών. Η γνώση της ανατομικής και λειτουργικής εγκεφαλικής ασυμμετρίας των νηπίων και η διερεύνηση των παραγόντων που εμπλέκονται στη διαδικασία μάθησης και επίδοσης τους δημιουργούν προοπτικές για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Για το σκοπό αυτό η παρούσα μελέτη στοχεύει στην ανάδειξη των παραγόντων που επηρεάζουν και διαφοροποιούν την επίδοση των νηπίων σε γνωστικές και γνωστικοκινητικές δεξιότητες. Τα ερευνητικά αποτελέσματα καταδεικνύουν την επίδραση της προτίμησης χεριού και του φύλου στη διαφοροποίηση των επιδόσεων των νηπίων σε γραφικές, σχεδιαστικές και μαθηματικές δεξιότητες. Είναι αναγκαίο λοιπόν να εκτιμηθούν και να αξιοποιηθούν κατάλληλα στην εκπαιδευτική διαδικασία από το δάσκαλο και το εκπαιδευτικό σύστημα. Αυτό επιτυγχάνεται προσαρμόζοντας το αναλυτικό πρόγραμμα και τον τρόπο διδασκαλίας στις ιδιαίτερες μαθησιακές και αναπτυξιακές ανάγκες των νηπίων προκειμένου να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν στο μέγιστο βαθμό τις φυσικές τους ικανότητες και να οδηγηθούν σε σχολική επιτυχία.

  • Η μελέτη είναι διαθέσιμη εδώ.