Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Νέος Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας.

Ο νέος Πίνακας [12/2017] με τον οποίο καθορίζονται τα ποσοστά αναπηρίας για κάθε πάθηση ή βλάβη ή σωματική ή ψυχική ή πνευματική εξασθένηση ή η συνδυασμένη εμφάνιση τέτοιων παθήσεων ή βλαβών ή εξασθενήσεων, καθώς και οι υποτροπές αυτών, είναι διαθέσιμος εδώ.

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Εκδηλώσεις

Τελευταία Νέα

12/10/2019
Αυτισμός: Πρώιμη ανίχνευση και αντιμετώπιση
10/10/2019
Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΕΠΥ - ΕΚΠΑ 2019-2020
09/09/2019
Διημερίδα - “Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες Πρακτικές Αξιολόγησης και Παρέμβασης"
21/08/2019
Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
11/05/2019
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση"

Πρόσφατα Άρθρα

Αυτισμός: Πρώιμη ανίχνευση και αντιμετώπιση
12/10/2019

24 Νοεμβρίου 2019 - Ώρες: 11:00 - 14:00 - Χώρος διεξαγωγής: Πανεπιστήμιο Πατρών 

Εισηγητές: Η επιστημονική ομάδα της ΕΨΥΠΕΑ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και φοιτητές, Παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, Παιδαγωγούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Ψυχολόγους και σε γονείς.

  • H προεγγραφή είναι απαραίτητη. Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής για να ενημερωθείτε σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής σας στο σεμινάριο.

Δίδακτρα: 20€

Στο σεμινάριο χορηγείται:  Φάκελος σεμιναρίου και Βεβαίωση παρακολούθησης

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλείτε στο 6986180630.

Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΕΠΥ - ΕΚΠΑ 2019-2020
10/10/2019

«Ανίχνευση, Διάγνωση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)»

Έμαρξη: 7 Δεκεμβρίου 2019

Λήξη: 16 Μαϊου 2020

Χώρος Διεξαγωγής: Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών Υγεάις ΕΚΠΑ Μ. Ασίας & Δήλου 1, Γουδή (έναντι Ιατρικής Σχολής)

Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή θεωρητικής και πρακτικής γνώσης στην έγκαιρη και έγκυρη ανίχνευση, παραπομπή, διαγνωστική αξιολόγηση, διαχείριση και αντιμετώπιση περιπτώσεων νηπίων, παιδιών και εφήβων που παρουσιάζουν Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).

Στα οφέλη για τους εκπαιδευόμενους, πλην της χορήγησης του Πιστοποιητικού Μετεκπαίδευσης, συμπεριλαμβάνονται:

  • Βελτίωση των γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων στην έγκαιρη και έγκυρη αναγνώριση, διαγνωστική αξιολόγηση και αντιμετώπιση της ΔΕΠΥ.
  • Δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και στρατηγικών μεταξύ των εκπαιδευομένων διαφόρων ειδικοτήτων μέσω διάχυσης της γνώσης με απώτερο στόχο την θέσπιση ενιαίων κριτηρίων παραπομπής, ανίχνευσης, διαγνωστικής αξιολόγησης και διαχείρισης της ΔΕΠΥ νηπίων, παιδιών και εφήβων.
  • Μεγαλύτερη εστίαση στην έγκαιρη ανίχνευση και στην έγκυρη διαγνωστική εκτίμηση μέσω της χρήσης διεθνώς αναγνωρισμένων πακέτων εργαλείων αξιολόγησης και διαχείρισης της ΔΕΠΥ σε νήπια, παιδιά και εφήβους.

Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει 80 ώρες εντατικής δια ζώσης διδασκαλίας. Από αυτές, oι 60 ώρες είναι θεωρητικής εκπαίδευσης μέσω παρουσιάσεων και μελέτης της σύγχρονης βιβλιογραφίας και οι 20 ώρες είναι κυρίως πρακτικής εξάσκησης (ως εποπτεία σε κλινικές περιπτώσεις, βιωματικές ασκήσεις, επίδειξη τεχνικών παρέμβασης και παρακολούθηση περιστατικών μέσω βίντεο). Παρέχεται πλούσιο υλικό που συμπεριλαμβάνει επιστημονικά άρθρα, εργαλεία, ερωτηματολόγια, υποδείγματα αξιολόγησης, παραδείγματα θεραπευτικών παρεμβάσεων κ.ά.

- Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!

Διημερίδα - “Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες Πρακτικές Αξιολόγησης και Παρέμβασης"
09/09/2019

Διοργάνωση:D-all

Θεσσαλονίκη: 9-10 Νοεμβρίου 2019

Αθήνα: 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019

Σκοπός της διημερίδας είναι να αναδείξει και να παρουσιάσει υλικά αξιολόγησης, παρέμβασης, ψηφιακές και τεχνολογικές εφαρμογές, κατάλληλες να βοηθήσουν μαθητές και άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Τα υλικά και οι εφαρμογές, θα παρουσιαστούν με τρόπο πρακτικό και ολοκληρωμένο, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο αυτά εμπλέκονται στην μαθησιακή διαδικασία αλλά τους τομείς που επηρεάζουν.

Θα παρουσιαστούν ακόμη εποπτικά και παιδαγωγικά υλικά, βιβλία που παρουσιάζουν μια άλλη οπτική στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά, παραμύθια και ιστορίες για να ενδυναμώσουν μαθητές που μαθαίνουν διαφορετικά. ηλεκτρονικές πλατφόρμες και βοηθητικές εφαρμογές.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα σας δοθεί η ευκαιρία, να προμηθευτείτε υλικά και σχετικά προϊόντα σε προνομιακές τιμές.

  • Ο ακριβής χώρος διεξαγωγής κάθε διημερίδας και το πρόγραμμα θα ανακοινωθούν σύντομα.

- Θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης!

Δήλωση συμμετοχής

Δηλώστε την πρόθεσή σας να συμμετάσχετε, συμπληρώνοντας την παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα https://forms.gle/PVYsZbbcBpANkCKr9 και σύντομα θα σας σταλούν οδηγίες πληρωμής.

  • Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!

Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
21/08/2019

Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.)

Διάρκεια υλοποίησης: 

  • 1η ενότητα: από 10 Σεπτεμβρίου έως 10 Δεκεμβρίου 2019
  • 2η ενότητα: από 11 Δεκεμβρίου έως 11 Μαρτίου 2020
  • 3η ενότητα: από 12 Μαρτίου έως 12 Ιουνίου 2020

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση και εξειδίκευση επιστημόνων στις βασικές έννοιες της Eιδικής Aγωγής και των Eιδικών Mαθησιακών Δυσκολιών (ΕΜΔ).

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως:

  • σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
  • σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής,
  • σε ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές
  • σε στελέχη εκπαίδευσης (συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές),
  • σε καθηγητές και καθηγήτριες ξένων γλωσσών
  • σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Την αίτηση θα τη βρείτε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

Τηλ. Επικοινωνίας:2310-997204, 6944791624

Mail: spadeli@edlit.auth.gr, papamichaela@outlook.com.gr

Train-ASD: Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα σε θέματα Εκπαίδευσης Ατόμων με Αυτισμό
17/07/2019

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Δρ. Χριστίνα K. Συριοπούλου - Δελλή (Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο “Εκπαίδευση Ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές") εκπονεί έργο με τίτλο: “Επαγγελματική Κατάρτιση σε Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού" (KA2 VET "Train-ASD")”.

Για την υλοποίηση του έργου αυτού συνεργάζονται: το Πανεπιστήμιο του Βουκουρεστίου (Ρουμανία), η Autism Europe με έδρα τις Βρυξέλλες, ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) και η Ελληνική εταιρία INTE*LEARN που ειδικεύεται στο e-Learning.

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση επαγγελματιών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας μέσω e-Learning ώστε να προωθηθεί η συμμετοχή των μαθητών με αυτισμό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παράλληλα στοχεύει στην εξοικείωση των επαγγελματιών με τη συστηματική παρατήρηση των παιδιών και τα κλινικά χαρακτηριστικά τους με σκοπό την καλύτερη διαχείρισή τους.

Στα πλαίσια του προγράμματος έχει ήδη διεξαχθεί έρευνα για την καταγραφή των αναγκών των επαγγελματιών για εκπαίδευση και κατάρτιση. Η έρευνα φανέρωσε τη μεγάλη και επιτακτική ανάγκη για εκπαίδευση του προσωπικού που εμπλέκεται στην εκπαίδευση, αγωγή και υποστήριξη των ατόμων με αυτισμό. Το πρόγραμμα βρίσκεται σε φάση υλοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού και των e-Learning ψηφιακών μαθημάτων.

Οι συντελεστές του προγράμματος ευελπιστούν να καλύψουν το κενό που υπάρχει στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και να τους καταστήσουν ικανούς να διαχειριστούν τους μαθητές με χαρακτηριστικά Διαταραχής Φάσματος Αυτισμού, αλλά και να υποστηρίξουν και να καθοδηγήσουν τα μέλη του οικογενειακού τους περιβάλλοντος.

  • Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!