Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Εκδηλώσεις

Τελευταία Νέα

24/02/2017
Ημερίδα - "Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολικό Άγχος στη Β/ θμια Εκπαίδευση"
18/02/2017
ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης - "WorkShop - Η Μουσική ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας"
15/11/2016
2η Ανακοίνωση Επιμορφωτικού σεμιναρίου - "Εκπαίδευση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια και εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες"

Πρόσφατα Άρθρα

Ημερίδα - "Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολικό Άγχος στη Β/ θμια Εκπαίδευση"
24/02/2017

  • Η πρόσκληση είναι διαθέσιμη εδώ.

Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά; Αναγκαία η δημιουργία “Λεξιλογίου Εννοιών”.
22/02/2017

Νικολόπουλος Γιάννης, Μαθηματικός – Ειδικός Παιδαγωγός, Master in Special Education, Επιμορφωτής Εκπαιδευτικών στην Ελληνογερμανική Αγωγή & Μέλος Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρίας Δυσλεξίας. E-mail: [email protected]

Στην ανακοίνωσή μας εξετάζουμε την συμμετοχή/διαμεσολάβηση της γλώσσας στα Μαθηματικά Ελλείμματα. Μας απασχολεί δηλαδή, που και πόσο η Δυσλεξία είναι παράμετρος, της Μαθησιακής Διαταραχής στα Μαθηματικά.

Τα Ελλείμματα των Μαθηματικών έχουν κύρια βάση την Δυσαριθμησία αλλά δεν είναι αμελητέος και ο ρόλος της Δυσλεξίας, ειδικά μάλιστα όσο ανεβαίνουμε στην ακαδημαϊκή κλίμακα που τα προβλήματα της πρακτικής αριθμητικής αλλά και οι εκφράσεις πλεονάζουν σε σχέση με τις απλές πράξεις των πρώτων τάξεων του δημοτικού. Έχει φτάσει μάλιστα η αρθρογραφία να αναφέρει σαφέστατα: «Δυσλεξία και Δυσαριθμησία στα Μαθηματικά» (Ashcraft and Faust, 1994).

Τα λεκτικά προβλήματα, δηλαδή τα προβλήματα με εκφωνήσεις και διατυπώσεις και όχι οι καθαρά μαθηματικές πράξεις αποτελούν την καρδιά των επιστημονικών αντικειμένων. Είναι κατανοητό ότι η ικανότητα της ανάγνωσης είναι σημαντική στην αποκωδικοποίηση της εκφώνησης ενός μαθηματικού προβλήματος, έτσι ώστε να μπορέσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τα δεδομένα και τα ζητούμενα. Κατόπιν και αφού στηριχθούν στις μαθηματικές τους γνώσεις, θα χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα για να προχωρήσουν στη λύση, δηλαδή να οδηγηθούν στα ζητούμενα. Τότε οφείλουν να διατυπώσουν την μαθηματική απάντηση. Άρα από άποψη γλώσσας, έχουμε αρχικά ανάγνωση και αποκωδικοποίηση της εκφώνησης και στη συνέχεια διατύπωση λύσης.

Αναγκαία η δημιουργία Λεξιλογίου Εννοιών, όπου θα συνδέονται και ταυτόχρονα θα διαχωρίζονται οι εκφράσεις που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες μαθηματικές έννοιες.

  • Το άρθρο είναι διαθέσιμο εδώ.

ΕΛΕΠΑΠ Θεσσαλονίκης - "WorkShop - Η Μουσική ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας"
18/02/2017

  • Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

2ήμερο Workshop Πιστοποίησης “Attention Autism” που διοργανώνει η Stark & Watson
15/02/2017

Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο και πιο συγκεκριμένα, το Τμήμα Λογοθεραπείας της Σχολής Υγείας, φιλοξενεί το 2ήμερο Workshop “Attention Autism” που διοργανώνει η εταιρία Stark & Watson και το οποίο θα διεξαχθεί στις 25-26 Νοεμβρίου 2017 στο campus Αμαρουσίου του Μητροπολιτικού Κολλεγίου [Σωρού 74, Μαρούσι].

Το πρόγραμμα Attention Autism στοχεύει στη διδαχή των ικανοτήτων της Προσοχής, της Επικοινωνίας και της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης. Το workshop θα εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να μπορούν να οργανώσουν και να φέρουν εις πέρας το πρόγραμμα 4 Stage Autism. Η εκπαίδευση εστιάζει στις πρακτικές πτυχές της παρέμβασης, στην ικανότητα του ατόμου να δουλεύει σε ομάδα και να μπορεί να προσφέρει μία ακαταμάχητη πρόσκληση για μάθηση. Η εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω της εφαρμογής των αρχών της προσοχής του προγράμματος Attention Autism καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Παρέχονται επιδείξεις των τεχνικών κατά τη διάρκεια της δράσης, βίντεο της παρέμβασης που πραγματοποιείται με τα παιδιά, πρακτικές βιωματικές ασκήσεις και ιδέες για δραστηριότητες.

Εισηγήτρια του workshop είναι η Gina Davies, Πιστοποιημένη Λογοθεραπεύτρια (Dip RCSLT, HPC reg; RSA specific learning difficulties; Advanced Certificate in Education: Pupils with autism).

Δείτε το αναλυτικό Πρόγραμμα του σεμιναρίου εδώ.

Τις εργασίες του Workshop μπορούν να παρακολουθήσουν Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Ειδικοί Παιδαγωγοί και Φοιτητές των αντίστοιχων Ειδικοτήτων. Η επίσημη γλώσσα του Σεμιναρίου είναι τα Αγγλικά.

Ο Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων είναι τα 30 άτομα, επομένως οι θέσεις είναι περιορισμένες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος λόγω της εργαστηριακής/πρακτικής φύσης του Workshop.

Πληροφορίες – Εγγραφές: 

Σπύρου Μήλιου 18, 17342, Αγ. Δημήτριος, Αθήνα T: +302109944403 / Φ: +302109944408 / Μ: +306972007483/400 E: [email protected] / W: www.starkandwatson.com 

Περισσότερα στο www.mitropolitiko.edu.gr

ΠΕΕΠ - 8η Ημερίδα Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής.
11/02/2017

Πρόσκληση για παρουσίαση καινοτόμων και αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Η Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών (ΠΕΕΠ), μετά την επιτυχία των προηγούμενων επτά ημερίδων και διημερίδων Καινοτόμων και Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Αθήνα, Βόλο και Καρδίτσα τα επτά προηγούμενα χρόνια (οι εισηγήσεις είναι αναρτημένες στον ιστότοπο: http://www.specialeducation.gr) και ανταποκρινόμενη στην επιθυμία των συναδέρφων για συνέχιση της πρωτοβουλίας αυτής, διοργανώνει την 8η Ημερίδα Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής. Η Ημερίδα προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στα Χανιά, το Σάββατο, 13 Μαΐου 2017.

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι, εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων, εργαζόμενοι στο χώρο της ειδικής αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων και επαγγελματίες υγείας να αποστείλουν περίληψη αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων (πρώιμης παρέμβασης, κοινωνικής ένταξης και ανάπτυξης δεξιοτήτων, προεπαγγελματικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, κ.α.), που εφαρμόστηκαν στη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών και είναι χρήσιμο να παρουσιαστούν στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση της επισυναπτόμενης φόρμας που περιλαμβάνει σύντομη περιγραφή (έως 400 λέξεις) του εκπαιδευτικού προγράμματος και των αποτελεσμάτων του. Η αποστολή-κατάθεση των προτάσεων γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΠΕΕΠ ([email protected]), με την ένδειξη «Για την Ημερίδα Ειδικής Αγωγής», μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2017. Προαιρετικά μπορεί να αποσταλεί και υλικό από την εφαρμογή του εκπαιδευτικού προγράμματος. Τα προγράμματα που θα παρουσιαστούν θα επιλεγούν από την επιστημονική επιτροπή της Ημερίδας.

Η φόρμα είναι διαθέσιμη εδώ.