Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Νέος Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας.

Ο νέος Πίνακας [12/2017] με τον οποίο καθορίζονται τα ποσοστά αναπηρίας για κάθε πάθηση ή βλάβη ή σωματική ή ψυχική ή πνευματική εξασθένηση ή η συνδυασμένη εμφάνιση τέτοιων παθήσεων ή βλαβών ή εξασθενήσεων, καθώς και οι υποτροπές αυτών, είναι διαθέσιμος εδώ.

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Εκδηλώσεις

Τελευταία Νέα

12/10/2019
Αυτισμός: Πρώιμη ανίχνευση και αντιμετώπιση
10/10/2019
Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΕΠΥ - ΕΚΠΑ 2019-2020
09/09/2019
Διημερίδα - “Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες Πρακτικές Αξιολόγησης και Παρέμβασης"
21/08/2019
Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
11/05/2019
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση"

Πρόσφατα Άρθρα

3η Δεκέμβρη - Παγκόσμια και Εθνική Ημέρα των Ατόμων με Αναπηρία
01/12/2019

Δέκα δηλώσεις που θα βοηθούσαν στην κατάργηση του εορτασμού της 3ης Δεκέμβρη ως ημέρας των ατόμων με αναπηρία. Επειδή η αναπηρία και οι συνέπειές της είναι μαζί μας καθημερινά και ολόκληρο το χρόνο!

Δρ. Αριστείδης Χαρούπιας, Σχολικός σύμβουλος ειδικής εκπαίδευσης 1ης Περιφέρειας Νομαρχίας Αθηνών, Διδάκτωρ Φιλοσοφίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Εφαρμογή του Αθηνά Τεστ σε μαθητές δημοτικού που φοιτούν ή προτάθηκαν να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης
22/11/2019

Ξάνθη Στυλιανή, PhD & MA στη Βασική και Εφαρμοσμένη Γνωσιακή Επιστήμη [email: sxanthi@sch.gr] 

Η έρευνα που παρουσιάζεται αξιολογεί κινητικές, αντιληπτικές, νοητικές και ψυχογλωσσολογικές διεργασίες μαθητών δημοτικού που φοιτούν ή έχουν προταθεί να φοιτήσουν σε τμήμα ένταξης με το Αθηνά Τεστ. Επιλέχθηκε το συγκεκριμένο τεστ, γιατί θεωρήθηκε ότι ελέγχει τις ικανότητες που είναι απαραίτητες για τις μαθησιακές απαιτήσεις του σχολείου και εντοπίζει τις ελλειμματικές περιοχές.

Σκοπός της εργασίας ήταν να δοθεί μια ορθολογικά οργανωμένη και συστηματική περιγραφή του επιπέδου και του ρυθμού ανάπτυξης των μαθητών σε κρίσιμους για τη σχολική μάθηση τομείς ανάπτυξης. Επιπλέον, από τα εξεταστικά αποτελέσματα να αναδειχθεί ένα αναλυτικό – διαγνωστικό προφίλ των παιδιών, το οποίο να δείχνει περιοχές ανάπτυξης που είναι ελλειμματικές και που, ενδεχομένως, μπορούν να ενοχοποιηθούν για τις παρούσες ή μελλοντικές δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής του παιδιών στο σχολείο.

Για το σκοπό αυτό χορηγήθηκαν όλες οι κλίμακες του Αθηνά τεστ σε 33 μαθητές δημοτικού πρώτης, δευτέρας, τρίτης, τετάρτης, πέμπτης και έκτης τάξης. Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι οι περιοχές ανάπτυξης που είναι ελλειμματικές στους μαθητές που συμμετείχαν στην έρευνα δεν αφορούν τις νοητικές τους διεργασίες. Παρατηρήθηκαν ελλείμματα κυρίως σε αντιληπτικές, ψυχο-γλωσσικές και κινητικές διεργασίες.

Με βάση αυτά τα ευρήματα η εργασία πραγματεύεται το επίπεδο και το ρυθμό ανάπτυξης σε κάθε τομέα, τα χαρακτηριστικά που αναδεικνύονται και το μαθησιακό προφίλ που διαμορφώνεται από αυτή την αξιολόγηση, καθώς και τις εκπαιδευτικές τους προεκτάσεις.

  • Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ.

Αυτισμός: Πρώιμη ανίχνευση και αντιμετώπιση
12/10/2019

24 Νοεμβρίου 2019 - Ώρες: 11:00 - 14:00 - Χώρος διεξαγωγής: Πανεπιστήμιο Πατρών 

Εισηγητές: Η επιστημονική ομάδα της ΕΨΥΠΕΑ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και φοιτητές, Παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, Παιδαγωγούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικούς Παιδαγωγούς, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Ψυχολόγους και σε γονείς.

  • H προεγγραφή είναι απαραίτητη. Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής για να ενημερωθείτε σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής σας στο σεμινάριο.

Δίδακτρα: 20€

Στο σεμινάριο χορηγείται:  Φάκελος σεμιναρίου και Βεβαίωση παρακολούθησης

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλείτε στο 6986180630.

Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα ΔΕΠΥ - ΕΚΠΑ 2019-2020
10/10/2019

«Ανίχνευση, Διάγνωση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)»

Έμαρξη: 7 Δεκεμβρίου 2019

Λήξη: 16 Μαϊου 2020

Χώρος Διεξαγωγής: Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών Υγεάις ΕΚΠΑ Μ. Ασίας & Δήλου 1, Γουδή (έναντι Ιατρικής Σχολής)

Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή θεωρητικής και πρακτικής γνώσης στην έγκαιρη και έγκυρη ανίχνευση, παραπομπή, διαγνωστική αξιολόγηση, διαχείριση και αντιμετώπιση περιπτώσεων νηπίων, παιδιών και εφήβων που παρουσιάζουν Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ).

Στα οφέλη για τους εκπαιδευόμενους, πλην της χορήγησης του Πιστοποιητικού Μετεκπαίδευσης, συμπεριλαμβάνονται:

  • Βελτίωση των γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων στην έγκαιρη και έγκυρη αναγνώριση, διαγνωστική αξιολόγηση και αντιμετώπιση της ΔΕΠΥ.
  • Δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων και στρατηγικών μεταξύ των εκπαιδευομένων διαφόρων ειδικοτήτων μέσω διάχυσης της γνώσης με απώτερο στόχο την θέσπιση ενιαίων κριτηρίων παραπομπής, ανίχνευσης, διαγνωστικής αξιολόγησης και διαχείρισης της ΔΕΠΥ νηπίων, παιδιών και εφήβων.
  • Μεγαλύτερη εστίαση στην έγκαιρη ανίχνευση και στην έγκυρη διαγνωστική εκτίμηση μέσω της χρήσης διεθνώς αναγνωρισμένων πακέτων εργαλείων αξιολόγησης και διαχείρισης της ΔΕΠΥ σε νήπια, παιδιά και εφήβους.

Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει 80 ώρες εντατικής δια ζώσης διδασκαλίας. Από αυτές, oι 60 ώρες είναι θεωρητικής εκπαίδευσης μέσω παρουσιάσεων και μελέτης της σύγχρονης βιβλιογραφίας και οι 20 ώρες είναι κυρίως πρακτικής εξάσκησης (ως εποπτεία σε κλινικές περιπτώσεις, βιωματικές ασκήσεις, επίδειξη τεχνικών παρέμβασης και παρακολούθηση περιστατικών μέσω βίντεο). Παρέχεται πλούσιο υλικό που συμπεριλαμβάνει επιστημονικά άρθρα, εργαλεία, ερωτηματολόγια, υποδείγματα αξιολόγησης, παραδείγματα θεραπευτικών παρεμβάσεων κ.ά.

- Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!

Διημερίδα - “Μαθησιακές Δυσκολίες: Σύγχρονες Πρακτικές Αξιολόγησης και Παρέμβασης"
09/09/2019

Διοργάνωση:D-all

Θεσσαλονίκη: 9-10 Νοεμβρίου 2019

Αθήνα: 30 Νοεμβρίου και 1 Δεκεμβρίου 2019

Σκοπός της διημερίδας είναι να αναδείξει και να παρουσιάσει υλικά αξιολόγησης, παρέμβασης, ψηφιακές και τεχνολογικές εφαρμογές, κατάλληλες να βοηθήσουν μαθητές και άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Τα υλικά και οι εφαρμογές, θα παρουσιαστούν με τρόπο πρακτικό και ολοκληρωμένο, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο αυτά εμπλέκονται στην μαθησιακή διαδικασία αλλά τους τομείς που επηρεάζουν.

Θα παρουσιαστούν ακόμη εποπτικά και παιδαγωγικά υλικά, βιβλία που παρουσιάζουν μια άλλη οπτική στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά, παραμύθια και ιστορίες για να ενδυναμώσουν μαθητές που μαθαίνουν διαφορετικά. ηλεκτρονικές πλατφόρμες και βοηθητικές εφαρμογές.

Στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα σας δοθεί η ευκαιρία, να προμηθευτείτε υλικά και σχετικά προϊόντα σε προνομιακές τιμές.

  • Ο ακριβής χώρος διεξαγωγής κάθε διημερίδας και το πρόγραμμα θα ανακοινωθούν σύντομα.

- Θα χορηγηθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης!

Δήλωση συμμετοχής

Δηλώστε την πρόθεσή σας να συμμετάσχετε, συμπληρώνοντας την παρακάτω ηλεκτρονική φόρμα https://forms.gle/PVYsZbbcBpANkCKr9 και σύντομα θα σας σταλούν οδηγίες πληρωμής.

  • Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!