Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Νέος Ενιαίος Πίνακας Προσδιορισμού Ποσοστού Αναπηρίας.

Ο νέος Πίνακας [12/2017] με τον οποίο καθορίζονται τα ποσοστά αναπηρίας για κάθε πάθηση ή βλάβη ή σωματική ή ψυχική ή πνευματική εξασθένηση ή η συνδυασμένη εμφάνιση τέτοιων παθήσεων ή βλαβών ή εξασθενήσεων, καθώς και οι υποτροπές αυτών, είναι διαθέσιμος εδώ.

Υπηρεσίες πιστοποίησης ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Αγγελίες ζήτησης και προσφοράς εργασίας - Ζήτηση & Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III

  • Ζήτηση και Προσφορά εργασίας
  • Ζήτηση και Προσφορά ψυχομετρικού τεστ WISC III
περισσότερα

Εκδηλώσεις

Τελευταία Νέα

21/08/2019
Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
11/05/2019
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση"
06/01/2019
Boarding Pass στον Aυτισμό
29/09/2017
Ανακοίνωση Επιμορφωτικού σεμιναρίου - "Εκπαίδευση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια και εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες"

Πρόσφατα Άρθρα

Εξ αποστάσεως Σεμινάριο: "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες"
21/08/2019

Το σεμινάριο υλοποιείται στο πλαίσιο του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατάρτιση και εξειδίκευση επιστημόνων στις βασικές έννοιες της Eιδικής Aγωγής και των Eιδικών Mαθησιακών Δυσκολιών (ΕΜΔ).

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως:

  • σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
  • σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής,
  • σε ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές
  • σε στελέχη εκπαίδευσης (συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές),
  • σε καθηγητές και καθηγήτριες ξένων γλωσσών
  • σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

Την αίτηση θα τη βρείτε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

Τηλ. Επικοινωνίας:2310-997204, 6944791624

Mail: spadeli@edlit.auth.gr, papamichaela@outlook.com.gr

Train-ASD: Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα σε θέματα Εκπαίδευσης Ατόμων με Αυτισμό
17/07/2019

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, με Επιστημονικά Υπεύθυνη την Δρ. Χριστίνα K. Συριοπούλου - Δελλή (Επίκουρη Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο γνωστικό αντικείμενο “Εκπαίδευση Ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές") εκπονεί έργο με τίτλο: “Επαγγελματική Κατάρτιση σε Εναλλακτικά Συστήματα Επικοινωνίας και Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις για Άτομα με Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού" (KA2 VET "Train-ASD")”.

Για την υλοποίηση του έργου αυτού συνεργάζονται: το Πανεπιστήμιο του Βουκουρεστίου (Ρουμανία), η Autism Europe με έδρα τις Βρυξέλλες, ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Ειδικής Αγωγής (ΠΕΣΕΑ) και η Ελληνική εταιρία INTE*LEARN που ειδικεύεται στο e-Learning.

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση επαγγελματιών σε εναλλακτικά συστήματα επικοινωνίας μέσω e-Learning ώστε να προωθηθεί η συμμετοχή των μαθητών με αυτισμό στην εκπαιδευτική διαδικασία. Παράλληλα στοχεύει στην εξοικείωση των επαγγελματιών με τη συστηματική παρατήρηση των παιδιών και τα κλινικά χαρακτηριστικά τους με σκοπό την καλύτερη διαχείρισή τους.

Στα πλαίσια του προγράμματος έχει ήδη διεξαχθεί έρευνα για την καταγραφή των αναγκών των επαγγελματιών για εκπαίδευση και κατάρτιση. Η έρευνα φανέρωσε τη μεγάλη και επιτακτική ανάγκη για εκπαίδευση του προσωπικού που εμπλέκεται στην εκπαίδευση, αγωγή και υποστήριξη των ατόμων με αυτισμό. Το πρόγραμμα βρίσκεται σε φάση υλοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού και των e-Learning ψηφιακών μαθημάτων.

Οι συντελεστές του προγράμματος ευελπιστούν να καλύψουν το κενό που υπάρχει στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και να τους καταστήσουν ικανούς να διαχειριστούν τους μαθητές με χαρακτηριστικά Διαταραχής Φάσματος Αυτισμού, αλλά και να υποστηρίξουν και να καθοδηγήσουν τα μέλη του οικογενειακού τους περιβάλλοντος.

  • Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ!

Το Μαγικό Φτερό
26/06/2019

Η ιστορία της ιδιαίτερης Τίμπης είναι από τις πιο γλυκές και συγκινητικές... Η Τίμπη, ένα μικρό σπουργιτάκι, ζει με τη μητέρα και τις αδερφές της σε ένα όμορφο δάσος. Είναι ιδιαίτερη, όχι μόνο, γιατί μεγαλώνει σε μονογονεϊκή οικογένεια, με μια μητέρα που την υπεραγαπά και τη στηρίζει σε όλες τις δυσκολίες της, αλλά κυρίως, επειδή έχει ένα φτερό μικρότερο από το άλλο. Το γεγονός αυτό αποτελεί την αιτία να μην μπορεί να πετάξει και να βιώνει την περιφρόνηση από τα υπόλοιπα πουλιά, τους συμμαθητές της. Οι ημέρες στο σχολείο είναι δύσκολες γι αυτήν, καθώς οι συμμαθητές της δεν μπορούν να αποδεχτούν την ιδιαιτερότητά της. Δεν έχουν μάθει πως η διαφορετικότητα είναι αυτή που δίνει νόημα στη ζωή! Πληγωμένη από τη συμπεριφορά τους, με όση δύναμη της απομένει, εύχεται να κατορθώσει να πετάξει και να σώσει όσους το έχουν ανάγκη.

Έτσι κυλάνε οι μέρες... Όμως η ζωή της αλλάζει όταν έρχεται μια νέα μαθήτρια στην τάξη η Κόνυ, το αηδόνι, που την παροτρύνει να πετάξει. Μέσα από την αγάπη της Κόνυς, η Τίμπη γνωρίζει την αξία της φιλίας, της αλληλεγγύης, της αποδοχής και της προσφοράς!

Τα παιδιά μέσα από το παραμύθι διδάσκονται με έμμεσο τρόπο, να αποδέχονται τη διαφορετικότητα, να αγωνίζονται για τα όνειρά τους και να πιστεύουν στον εαυτό τους! Η φιλία και η αγάπη σε οποιαδήποτε μορφή, αποτελούν την κινητήριο δύναμη στη ζωή του ανθρώπου σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεται!

  • Συγγραφέας: Καλλιόπη Ουζούν - Ανδρέου Φιλόλογος, Ειδική Παιδαγωγός, e-mail: kalliope.ouzounandreou@gmail.com

Εκδότης: Εκδόσεις Φυλάτος

Εκπαίδευση της Δεξιότητας Συζήτησης σε Ομάδα Ατόμων με Αναπτυξιακές Αναπηρίες: Ένα Πρόγραμμα Παρέμβασης
12/05/2019

  • Χριστίνα Σ. Λάππα - Δρ. Ειδικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας,
  • Κωνσταντίνος N. Μαντζίκος - Ειδικός Παιδαγωγός.

Ο στόχος αυτής της ποιοτικής έρευνας ήταν η εκπαίδευση κοινωνικών ανταλλαγών και συγκεκριμένα της δεξιότητας συζήτησης σε επτά ενήλικες με αναπτυξιακές αναπηρίες (μέτρια και σοβαρή νοητική αναπηρία, σύνδρομο Down και αυτισμός με νοητική αναπηρία). Οι συμμετέχοντες/ουσες, που αποτέλεσαν μία ομάδα, εκπαιδεύτηκαν με ερωταποκρίσεις να διαλέγονται μεταξύ τους με τη βοήθεια εικόνων. Χρησιμοποιήθηκε ένα ημι-πειραματικό σχέδιο βάσεων, εκπαίδευσης (με ερωτήσεις και εικόνες), επιστροφής στη βάση και εξέτασης με απόσυρση των αρχικών συστατικών εκπαίδευσης (εικόνων), για να δείξει την κατάκτηση της δεξιότητας. Το πρόγραμμα παρέμβασης διήρκησε δύο μήνες. Και οι επτά συμμετέχοντες/ουσες που ξεκίνησαν από μηδενική βάση κατέκτησαν την ικανότητα συμμετοχής στη συζήτηση ανάλογα με το δυναμικό τους. Η εκπαίδευση και η παρεχόμενη δομή αυτής της παρέμβασης αύξησε τον αριθμό των ανταλλαγών τους κι έδωσε τη δυνατότητα και τον τρόπο να κοινωνικοποιηθούν. Με αφορμή την παρέμβαση αυτή αποδεικνύεται πως τα άτομα με αναπτυξιακές αναπηρίες δύνανται να διδαχθούν δεξιότητες συζήτησης σε ομάδα.

Η έρευνα είναι διαθέσιμη εδώ.

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης "Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες: Διάγνωση και Αξιολόγηση"
11/05/2019

Διοργάνωση: Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης, ΚΕΔΙΒΙΜ  Α.Π.Θ. 

Απευθύνεται σε ψυχολόγους, λογοπεδικούς, εκπαιδευτικούς! Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση επιστημόνων που εμπλέκονται στη διάγνωση των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών και η κατάρτισή τους στην αξιοποίηση κατάλληλων διαδικασιών και εργαλείων.

Ειδικότερα, μέσω του προγράμματος μπορείτε να:

  • Εξοικειωθείτε με τις διαδικασίες διάγνωσης και ανίχνευσης των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Μάθετε να αξιολογείτε τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες των παιδιών
  • Εξασκηθείτε με πραγματικές μελέτες περίπτωσης και υλικό

Το πρόγραμμα υλοποιείται εξ αποστάσεως και δεν απαιτείται φυσική παρουσία. Τα μαθήματα διεξάγονται μέσω διαδικτύου. Έτσι, οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες μπορούν να αποφασίσουν τον τρόπο και τον χρόνο στον οποίο θα μελετήσουν το υλικό, θα παρακολουθήσουν τα βίντεο, θα ολοκληρώσουν διάφορες δραστηριότητες και κουίζ. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή και είναι εύκολα προσβάσιμο μέσω της πλατφόρμας e-learning.auth.gr του Α.Π.Θ.

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 16 Απριλίου 2019 έως και 31 Μαΐου 2019 και μόνον ηλεκτρονικά.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

Πληροφορίες: Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με την επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος καθ. Σουζάνα Παντελιάδου (spadeli@edlit.auth.gr), τηλ. επικοινωνίας 2310-997204 καθώς και με τη συνεργάτιδα του προγράμματος, κ. Μιχαέλα Παπά (papamichaela@outlook.com.gr), τηλ. επικοινωνίας 6944791624 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.