Ελληνικά
English
Special Education
Education of children with:
Useful
// //]]>
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!
SpecialEducation – The Voice and Vision of Special Education in Greece!

Events

Latest News

01/04/2013
Confusing Families: Using the Domains Framework for more effective assessment and treatment
19/02/2013
8th Annual Conference on Learning Differences, Innovative Teaching and Inclusive Learning
24/01/2013
Summer Seasonal School for PhD students: Educational research as craft and representation - challenges and possibilities
02/12/2012
International Day of People with Disabilities - 3 December 2012

Recent Articles

Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας στην Παράλληλη Στήριξη - Συνεκπαίδευση Μαθητών / τριών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Μια Εισαγωγή
08/11/2017

Το Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Κέντρο Παιδιού και Εφήβου» διοργανώνει τη 1η Σειρά του Εκπαιδευτικού Προγράμματος για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με καθόλου ή μικρή εμπειρία στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) και για επαγγελματίες ψυχικής υγείας που θέλουν να εργαστούν στην Παράλληλη Στήριξη, με θέμα: 
 
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών και Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας στην Παράλληλη Στήριξη - Συνεκπαίδευση Μαθητών / τριών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Μια Εισαγωγή»
 
Το Πρόγραμμα αφορά στην εισαγωγή των συμμετεχόντων στα βασικά κλινικά χαρακτηριστικά των διαταραχών αυτιστικού φάσματος, στην εξοικείωση τους με τη διαχείριση των μαθητών στη σχολική τάξη καθώς και με τα χαρακτηριστικά και τη νομοθεσία της Παράλληλης Στήριξης - Συνεκπαίδευσης.
 
Περιλαμβάνει Θεωρητική Εκπαίδευση, Πρακτική Άσκηση και παρουσιάσεις περιστατικών από τους εκπαιδευόμενους.
 
Τόπος: Αθήνα, Αιόλου 72, Κέντρο Δια Βίου Μάθησης – Taseis ( Μετρό Ομόνοια)
Χρόνος: 9 & 10/12/2017 (Θεωρητική Εκπαίδευση, Πρακτική Άσκηση)
31/3 & 1/4/2018 (Θεωρητική Εκπαίδευση, Παρουσιάσεις περιστατικών)
Διάρκεια: 22 ώρες
 
Ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Εγγραφές γίνονται δεκτές μέχρι τις 4/12/17 
 
Ειδικές τιμές: Για εγγραφές έως 15/11/2017, μεταπτυχιακούς φοιτητές, υποψήφιους διδάκτορες, ανέργους, εν ενεργεία εθελοντές του ΚΠΕ ή άλλων φορέων παροχής υπηρεσιών ΨΥ, ομαδικές εγγραφές.
 
Για διευκρινήσεις και εγγραφές: Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης, Κα Χούλη Παρασκευή, Τηλέφωνο: 210 – 5731581, 6984601372, Δευτέρα – Παρασκευή: 11:00-15:00, Ηλ. Ταχυδρομείο: [email protected], [email protected]
 
Περισσότερες πληροφορίες στον παρακάτω σύνδεσμο
 
    
 
 

6η Ημερίδα Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής [Π.Ε.Ε.Π]
26/02/2015

Η Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών, μετά την επιτυχία των προηγούμενων πέντε ημερίδων και διημερίδων Καινοτόμων και Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, στη Λάρισα και στην Αθήνα τα τρία προηγούμενα χρόνια (οι εισηγήσεις είναι αναρτημένες στον ιστότοπο: http://www.specialeducation.gr) και ανταποκρινόμενη στην επιθυμία των συναδέρφων για συνέχιση της πρωτοβουλίας αυτής, διοργανώνει την 6η Ημερίδα Αποτελεσματικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ειδικής Αγωγής. Η Ημερίδα προγραμματίζεται να πραγματοποιηθεί στο Βόλο, στις 16 Μαΐου 2015.

Communicating with an Autistic Child: A Parent's Guide
02/07/2014

Parenting a child with autism requires a significant amount of patience, understanding and support. Those with autistic children can learn as much from other parents with autistic children as they can from professionals who work with children with ASD. Parents of autistic children must also learn to take care of their own mental and emotional health. Being stressed, tired and overemotional will lead to more setbacks than successes. [http://www.wiseoldsayings.com/]

World Autism Awareness Day, 2 April
28/03/2014

Modifying the Clasroom Environment to Increase Engagement and Decrease Disruption with Students who are Deaf or Hard of Hearing
03/04/2013

Author(s) Guardino C., Shirind D. A. (2012)

Journal: Journal of Deaf Studies and Deaf Education

Summary: The purpose of this research was to examine the influence of physical arrangement and features of the classroom on the academic engagement and disruptive behavior of Deaf and Hard-of-Hearing students.The study, which was based on a multi- baseline design,took place in three self-contained elementary classrooms at a school for the Deaf in U.S. The researchers, in consultation with the classroom teachers, modified seating arrangements ,classroom organisation, visual stimuli and acoustic quality. Data in all three classrooms indicated increase in academic engagement and decrease in disruptive behavior of the students. Follow up observations revealed the maintainance of most of the modifications after the end of the study. The social validity ratings indicated high acceptance of the intervention by the teachers. Limitations and practical implications are discussed.

(Reviewed by Eleni Kyrioti, specialeducation.gr, Advisory Team member)

The article can be found here.