Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>

Παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση του γραπτού λόγου

Μαράκη Ελένη, Σχολική Σύμβουλος στην 7η Περιφέρεια Π.Ε. Νομού Ηρακλείου
Κολαρά Ευτέρπη, Ειδική Παιδαγωγός – Λογοθεραπεύτρια

Η κατάκτηση της γραφής και της ανάγνωσης είναι ένα σύνθετο φαινόμενο το οποίο, σύμφωνα με τις αρχές του αναδυόμενου εγγραματισμού, ξεκινά πολύ πιο νωρίς από την τυπική είσοδο του παιδιού στο δημοτικό σχολείο. Στην παρούσα εργασία αναλύονται οι σημαντικότερες δεξιότητες, που ένας μαθητής της πρώτης σχολικής ηλικίας πρέπει να κατέχει για να αποκτήσει θετική σχέση με το γραπτό λόγο στο μέλλον. Αναλύεται ιδιαίτερα ο ρόλος της φωνολογικής επίγνωσης και γιατί αυτή αποτελεί βασικό προγνωστικό παράγοντα για πιθανά μαθησιακά προβλήματα. Τέλος, δίνεται έμφαση στο έργο των εκπαιδευτικών της προσχολικής ηλικίας και της πρωτοσχολικής ηλικίας, καθώς οι νέες αντιλήψεις για την κατάκτηση του γραπτού λόγου είναι απαραίτητες να ενσωματώνονται στο καθημερινό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου αλλά και των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου.

Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ

επιστροφή