Ελληνικά
English
Ειδική εκπαίδευση
Εκπαίδευση παιδιών με:
Χρήσιμα
Δημοψήφισμα
Ποιά είναι η γνώμη σας για την ιστοσελίδα μας;
Πολύ καλή
Καλή
Μέτρια
Θέλει περισσότερες πληροφορίες
Κακή


Δείτε τα αποτελέσματα

// //]]>

Περιγραφική καταγραφή κύριων χαρακτηριστικών παιδιών με σύνδρομο asperger - Θεραπευτική αντιμετώπιση

Δαβής Απόστολος, Θεολόγος - Φιλόλογος

Το σύνδρομο asperger αναφέρεται στις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) και ταξινομήθηκε ως ξεχωριστή νευρολογική διαταραχή αρχικά στο ICD-10 (World Health Organization,1992)25 και στη συνέχεια στο DSM-IV(American Psychiatric Organization,1994)8. Το σύνδρομο άσπεργκερ μοιάζει πολύ με τον αυτισμό, εμφανίζεται στην παιδική ηλικία συνήθως μεταξύ 5 και 8 ετών ή και αργότερα και επηρεάζει κυρίως την ικανότητα επικοινωνίας και την κοινωνικοποίηση του ατόμου. Είναι συχνότερο στα αγόρια απ’ ότι στα κορίτσια. Διαφοροποιήθηκε από τον αυτισμό (αν και ανήκει στο φάσμα του αυτισμού) σχετικά πρόσφατα10. Μέχρι την δεκαετία του 1990 δεν γινόταν διάκριση μεταξύ αυτισμού και συνδρόμου asperger.
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η περιγραφική καταγραφή των κύριων χαρακτηριστικών των παιδιών με άσπεργκερ, η θεραπευτική παρέμβαση, τι κάνουμε ως γονείς και ως εκπαιδευτικοί, καθότι η διαφοροποίηση του από τις υπόλοιπες διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, τονίζει την σημασία εύρεσης ενός νέου διαφορετικού θεραπευτικού τρόπου αντιμετώπισης του.

Η εργασία είναι διαθέσιμη εδώ.

επιστροφή